Najčešća pitanja korisnika

Šta je Polaris Media?

Polaris Media je distributer TV signala putemsatelita i jedna od vodećih firmi u svetu Direct-to-Home (DTH) tehnologije u Srbiji. Pošto celokupan signal distribuiramo putem satelita "Hellas Sat 2" dostupni smo na celokupnoj teritoriji Republike Srbije, pa ne postoje ograničenja gde možete koristiti naše usluge. Naša ponuda TV kanal dostupna je već od 500 dinara mesečno, a šta sve imamo u ponudi možete pogledati ovde

Kako mogu postati Vaš korisnik?

Vrlo jednostavno! Možete nas pozvati na brojeve 0800 138 000 (besplatan poziv sa fiksnog telefona) , 018/551-999, ili 018/551-992 na kojima se javljaju naši ljubazni operateri koji će evidentirati Vaš zahtev i proslediti ga montažeru zaduženom za Vaš reon. Montažer će u roku od 72 sata montirati našu opremu i aktivirati Polaris uslugu na željenoj adresi. Ponavljamo, Polaris Media dostupna je na celokupnoj teritoriji Republike Srbije, bez geografskih ograničenja. Ako želite, možete popuniti prijavu i preko našeg sajta (Prijavi se) koja će automatski biti prosleđena odgovornom montažeru, a naš montažer će instalirati i aktivirati opremu u dogovoru sa Vama.

Šta sačinjava opremu koju Polaris Media instalira kod Vas?

Naše ekipe montažera će kod Vas instalirati Polarisovu satelitsku antenu sa LNB konvertorom, i satelitski prijemnik sa kodiranom karticom uz koji dobijate multifunkcionalni daljinski upravljač.

Da li moram da plaćam uslugu Polaris-a iako je ne koristim svakodnevno?

Potpisivanjem korisničkog Ugovora obavezujete se da redovno izmirujete mesečne nadokande za primljenu uslugu i odabrani paket. Polaris Media Vam daje mogućnost privremene deaktivacije svoje usluge u periodu od tri meseca u toku 12 meseci. Za početak perioda deaktivacije usluge potrebno je popuniti Zahtev za privremeno isključenje satelitske kartice (Zahtev); u tom periodu nećete imati pristup našoj usluzi a za pomenuti period Polaris Media Vam neće zaračunavati mesečnu nadoknadu. Period deaktivacije se može aktivirati dva puta u toku trajanja Ugovora.

Nisu mi stigle Vaše uplatnice, šta da radim?

Bez brige! Uplatu možete izvršiti putem opšte uplatnice u bilo kojoj banci i pošti na sledeći način: U polje Uplatilac upišite Vaše ime i prezime, u polje Svrha upišite "Uplata za uslugu Polaris za mesec X.20XX", a u polje Primalac upišite "Polaris Media AD Niš". Uplatu treba izvršiti na naš žiro račun: 220-108473-11, a u polje Poziv na broj obavezno upisati Vaš broj ugovora!

Izvršio sam uplatu, pa me zanima kad mogu da očekujem ponovno uključenje?

Potrebno da je prođe najmanje 24 časa ne računajući vikend, da bi se Vaša uplata videla na Vašoj korisničkoj kartici i da bi bila proknjižena. Kad uplata bude evidentirana na Vašoj kartici, u toku tog dana možete očekivati uključenje u najskorijem roku. Proces možete ubrzati ako dokaz o uplati prosledite faksom na broj 018/551-999 ili na imejl adresu: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. .

Digitalizacija je u toku, da li vaši korisnici treba da nabave još neku dodatnu opremu?

Naša oprema je potpuno digitalizovana i svi Polaris Media korisnici primaju digitalni signal! Dakle nije potrebna nikakva dodatna oprema osim naše standardne satelitske antene i prijemnika.